اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا

با آمدن کرونا، بسیاری از کسب و کارها مجبور به انتقال فرایند بازاریابی خود به فضای دیجیتال شدند. بسیاری از این کسب و کارها، سالهای سال یک سیستم بازاریابی آفلاین داشتند و حالا، با آمدن کرونا و خانه نشین شدن اکثر شهروندان، این کسب و کارها، مجبور به کوچ به دیجیتال مارکتینگ و فراهم کردن زیرساخت سایت و پشتیبانی آنلاین و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی و paid media برای پروموت محصولات خود شدند. خب، می توان گفت این هم از مزایای کروناست! اما برای ما که سالهاست در فضای دیجیتال مشغول به بازاریابی هستیم، در دوران کرونا و با افت شدید بسیاری از کسب و کارها، در اثر آن، چه راهکارهایی را باید مد نظر قرار داد؟ در این مقاله، ده راهکاری که می توان در دوران شیوع ویروس کرونا برای بازاریابی کسب و کار به کار بست را بررسی می کنیم. بازاریابی در بحران کرونا از گرفتن تصمیم های ناگهانی و بدون پشتوانه خودداری کنید. درست است که کسب و کار شما در اثر همه گیری کرونا به هم ریخته و ممکن است متحمل ضرر فراوان شده باشید. اما دقت کنید که واکنشی تصمیم نگیرید و همیشه نگاهی به آینده داشته باشید. در شبکه های اجتماعی با مشتریان خود در ارتباط مداوم باشید. کرونا موجب شده است سبک زندگی انسان ها دچار تغییر شود. در حال حاضر، اکثر افراد، بخش زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. یکی از بهترین راه های ارتباط مستمر با مشتریانتان تا اتمام همه گیری کرونا، این است که در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته باشید. درست است که ممکن است مشتریانتان نتوانند برای خوردن غذا به رستوران شما بیایند یا ماشینشان را در کارواش شما تمیز کنند، اما همچنان تجربه ای که شما برای آنها رقم زده اید را در ذهن دارند و گاهی با آن خیال پردازی می کنند. پس می توانید با حضور در شبکه های اجتماعی، این ارتباط را حفظ کنید. از هر امکانی برای کمک به افرادی که ممکن است دچار مشکل شده باشند استفاده کنید. بهترین شکل بازاریابی همیشه هنگام ایجاد حسن نیت اتفاق می افتد. مردم کارهایی را که کسب و کار شما برای کمک به آنها انجام می دهد از یاد نمی برند. مثلا ممکن است شما یک خط تولید کارخانه خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر کاربری دهید یا بخشی از درآمد خود را برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه کنید. این کارها بهتر از هر تبلیغاتی در خاطر می مانند. حضور خود در فضای آنلاین را ملموس کنید. همانطور که گفتیم، افراد بسیار بیشتری در حال حاضر آنلاین هستند و همگی از بابت تعاملات فردی خود هم نگرانند. اما این به آن معنی نیست که دیگر دوست ندارند با کسب و کارهایی که زندگی روزمره شان را تحت تاثیر قرار می دادند در ارتباط نباشند. شاید حالا بهترین زمان برای راه اندازی نمایشگاه آنلاین محصولاتتان باشد. حتما سئوی وب سایت خود را بهبود دهید. برای اینکه مخاطبان بتوانند در فضای دیجیتال شما را پیدا کنند، لازم است به خوبی در موتورهای جستجو دیده شوید. برای این کار لازم است حتما اصول سئوی تکنیکال را رعایت کنید. در نظر داشته باشید که سئو را از هر زمانی که شروع کنید، می تواند برای کسب و کار شما فایده مند باشد. در کنار سئوی تکنیکال، استفاده از محتوای مناسب و تجربه کاربری کارامد، از اصولی است که به گیر کردن مخاطب به قلاب و تبدیل شدن آن به مشتری کمک می کند. از روش های تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (ppc) استفاده کنید بسته به نوع کسب و کارتان، شرایط همه گیری کرونا می تواند زمان مناسبی برای افزایش تبلیغات پرداخت بر اساس کلیک (PPC ) باشد. قبلا هم گفتیم که در این شرایط، افراد حضور بیشتر و موثرتری در اینترنت دارند و این به تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش مقابل چشمان مخاطب را می دهد. مخصوصا شاید بد نباشد اگر به تبلیغات برروی پلتفرم های VOD نیز گوشه چشمی داشته باشید. البته که محصولات مرتبط با کار در شرایط قرنطینه، مواد غذایی و بهداشتی، فروشگاه ها و خرده فروشی ها و نرم افزارها و اپلیکیشن های مرتبط با ورزش و سلامتی، می توانند بیشترین بهره را از این شرایط ببرند. پیشنهادها و پروموشن های خود را با شرایط و مشکلات موجود در جامعه وفق دهید. از هر روشی برای تبلیغات استفاده می کنید، تلاش کنید نحوه تبلیغ شما دور از شرایط موجود نباشد. برای اینکه بتوانید محصول خود را بهتر به فروش برسانید، لازم است یک این همانی یا همذات پنداری بین محصول یا شرکت خود و شرایط موجود مشتری در ذهن وی بسازید. دقت کنید که شرکت هایی که همان تبلیغات قبل از کرونا را در دوران شیوع کرونا ادامه داده اند، خروجی های موفقی از کار خود نگرفته اند. مطابق با نیازهای مشتری و به شیوه ای زیرکانه محصولات خود را بازتعریف کنید. این بخش هم مثل بخش قبلی، تنها یک حرف برای گفتن دارد. خود را با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد وفق دهید! ممکن است حتی در شرایط حاضر، مشتری به محصول یا خدمات شما نیاز نداشته باشد اما به خدمات یا محصولی نیاز داشته باشد که تولید یا ارائه آن توسط شما با اندکی تغییر در استراتژی ها و امکانات تولید مقدور است. با زیرکی به سمت محصول یا خدمت جدیدی که برای آن تقاضا وجود دارد کوچ کنید. خود را در بالاترین سطح معیارهای بازاریابی خود نگه دارید. حالا بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که KPI های مربوط به کسب و کار خود را تحت نظر مداوم داشته باشید. داده ها را روزانه ببینید، ترندها را بررسی کنید و بر اساس نیاز، تغییراتی در استراتژی ها و روش های بازاریابی خود ایجاد کنید. اگر مجبور به تعدیل کسب و کار شدید، برای آینده کاری کسب و کارتان برنامه بازاریابی مدون داشته باشید. ممکن است شما به هردلیلی مجبور شوید کسب و کار خود را تعطیل یا تعدیل کنید. در فرصتی که پیش آمده، برای آینده کسب و کار پس از دوران کرونا برنامه ریزی کنید یا برنامه مدونی برای ورود دوباره به بازار طراحی کنید. این می تواند یک دریچه به موفقیتی جدید باشد

1399/5/9       00000             نکته های مهم برای بازاریابی در زمان کرونا       عمومی , انگیزشی و انگیزه , کسب و کار , ترفندها



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها
وبلاگ پرهاست , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا
| autism 5 year old | autism 5k 2019 | اوتیسم نوجوانی | از کجا بفهمیم نوزاد اوتیسم دارد | اوتیسم ژنتیکی است | autism 4 year old | اوتیسم جامعه | آیا اوتیسم همان بیش فعالی است | درمان اوتیسم از نظر دکتر خیر اندیش | اوتیسم یعنی چه | روش درمان اوتیسم | اوتیسم گفتگو | autismo 0-3 mesi | اوتیسم خفیف در بزرگسالان | نشانه ی اوتیسم در نوزادان | علائم اوتیسم ضعیف | تعریف اوتیسم چیست | قرص برای درمان اوتیسم | autism 9 warning signs | autism 2 year old symptoms | اوتیسم کودک سه ساله | اوتیسم کودکان چیست | اوتیسم طباطبایی | چه چیزی در بارداری باعث اوتیسم میشه | signs of autism 9 months old | اوتیسم و صرع | autism اعراض | درمان اوتیسم چیست | autism بالعربیة | درمان کودکان اوتیسمی | autism ما معنى کلمة | اوتیسم چ | autism 4chan | معنی اوتیسم چیست | autismo 0-3 anni | چرا بچه اوتیسم میگیره | autism شرح | اوتیسم لرستان | راهای درمان اوتیسم | اوتیسم رت | خرید کتاب ارزیابی و درمان اوتیسم | autism school | اوتیسم چگونه بیماری است | بیماری اوتیسم چیست در کودکان | شیر شتر درمان اوتیسم | درمان اختلال طیف اوتیسم | درمان اوتیسم به صورت سنتی | e autism.se | اوتیسم چیست آیا درمان دارد | autism 8 months old | اوتیسم های فانکشن | ایا اوتیسم درمان پذیر است | otizm nedir | autism عربی | آیا اوتیسم درمان می شود | early signs autism 9 month old | autism 100 meme | amo-02 autism | autism ترجمة | اوتیسم پسر ترامپ | اوتیسم حیوانات | اتیسم عملکرد بالا | سایت غربالگری اوتیسم | چند نوع اوتیسم وجود دارد | برای جلوگیری از اوتیسم چه باید کرد | اوتیسم ویکی | طیف ضعیف اوتیسم | autism 2 month old | autism diagnostic interview-revised | علائم اوتیسم خفیف چیست | اوتیسم بزرگسالان | درمان اوتیسم متوسط | اوتیسم مدرسه | اوتیسم کودک | اوتیسم چیست ؟ | اوتیسم در بزرگسالی چیست | چه چیزی باعث اوتیسم در جنین میشود | bebe autismo 8 meses | دبستان پرورش autism | درمان اوتیسم به کمک حیوانات | غربالگری اوتیسم در ایران | autism 7 year old boy | نشانههای اوتیسم چیست | اوتیسم یا بیش فعالی | autism 9 months | autism 5k run | اوتیسم نوجوانان | اوتیسم فراتر از تئوری ذهن | اوتیسم فرزند لادن طباطبایی | اوتیسم یعنی | autism 10 year old | اوتیسم حرف زدن | autismo cid f84 0 | اوتیسم اهواز | روش های درمان اوتیسم | اوتیسم عاطفی | درمان اوتیسم با فرادرمانی | سازمان بهزیستی غربالگری اوتیسم | اوتیسم ضیایی | اوتیسم اسپرگر چیست

@AutismFariha #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #اوتیسم #fariha #فریحا #مرکز_اتیسم_فریحا #مرکز_اوتیسم_فریحا #مرکز_فریحا #اتیسم #مرکزفریحا #مرکزاتیسم_فریحا #پایگاه #rangtism #ارزیابی #توانبخشی #رنگ_تیسم #مربی #infantile_Autism #خفیف #شدید #اوتیسم_رسانه #درمانگر_اوتیسم #اختلال #پرتیسم #مددکار #زمان_طلایی #تشخیص #autismfariha #مشاور
Copyright © 2002-2020, toolsit.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
21761